Jaka jest najlepsza pora na wysłanie kampanii marketingowej SMS?
Sukces kampanii SMS-owej zależy w dużej mierze od tego, o jakiej porze dnia ją wysyłasz. Celem jest utrzymanie zaangażowania klientów i zapobieganie ich rezygnacji z subskrypcji. Marketing SMS oferuje wiele korzyści, jeśli zrobisz to dobrze. Zbyt częste wysyłanie sms-ów i wysyłanie nieistotnych wiadomości to największe irytacje odbiorców. Chociaż otrzymywanie wiadomości tekstowych w niepożądanych czasach przechyla się mocno przeciwko temu. Wszystkie te czynniki mogą w końcu doprowadzić do rezygnacji. Jest to coś, czego zdecydowanie chcesz uniknąć.
Więc kiedy najlepiej jest wysłać wiadomość? Niestety, odpowiedź nigdy nie jest taka sama dla każdej firmy. To zależy od Twojej branży, rodzaju usługi lub produktu, który oferujesz, a ostatecznie od tego, kim są Twoi klienci.
W tym artykule wymieniamy najpopularniejsze godziny i momenty informowania swoich klientów za pomocą SMS-ów.
Od poniedziałku do piątku między 8.00 a 12.00 lub 17.00 a 21.00.
Może to zaskoczenie, ale dobrym pomysłem jest wysłanie SMS-a rano. Ludzie quasi wstają z komórkami. Najlepiej byłoby to wykorzystać.
Rano oraz późnym popołudniem, a także wczesnym wieczorem można wysłać swoim klientom wiadomość. Zanim ludzie zaczną swoje codzienne obowiązki, a także po porze obiadowej, możesz nie krępować się i wysłać swoim klientom wiadomość tekstową.
Upewnij się tylko, że nie wysyłasz wiadomości po godzinie 21.00, co może wydać się irytujące. Frustrowanie swoich odbiorców to ostatnia rzecz, którą chcesz osiągnąć.
Badania pokazują również, że piątek jest najbardziej popularnym dniem na wysyłanie wiadomości tekstowych do swoich klientów.
Sobota między godziną 09.00 a 12.00.
Wysyłanie smsów w weekend jest nieco bardziej skomplikowane niż wysyłanie wiadomości w tygodniu roboczym, ponieważ weekend to idealny czas na zrobienie czegoś z przyjaciółmi i rodziną. Niemniej jednak sobota również skłania do wysłania wiadomości do swoich klientów. Idealnym czasem na to jest poranek między 09:00 a 12:00.
Sobota jest w wielu przypadkach najbardziej pracowitym dniem weekendu, dlatego zalecamy nie wysyłanie wiadomości po godzinie 13:00, ponieważ ludzie będą zajęci przyjaciółmi i rodziną. Tak więc sobota rano to idealny czas na wysłanie wiadomości, ale uważaj, aby nie wysłać jej zbyt wcześnie. Śpiochy nie są jeszcze obudzone z powodu twojego promo i prawdopodobnie nie chcą też być przez niego obudzone. Ale zdecydowanie nie wysyłaj też za późno. Dzięki temu odbiorcy będą mogli jeszcze zaplanować wizytę w Twoim sklepie.
Czy masz więcej pytań dotyczących wysyłania wiadomości tekstowych i rozpoczęcia kampanii SMS? W takim razie zapraszamy do kontaktu z nami! Chcesz wykorzystać SMS-y do dotarcia do swoich klientów?
Załóż teraz konto testowe i otrzymaj 5 darmowych kredytów!
Zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem na [email protected], a pomożemy Ci dalej.