W jaki sposób i jakim kanałem najlepiej dotrzeć do naszej grupy docelowej? To pytanie stawia sobie niejeden marketer i menedżer biznesu. My mamy na nie odpowiedź: SMS marketing. Sms marketing jest obecnie jednym z najlepszych sposobów na dotarcie do rynku docelowego. Ponieważ rynek telefonii komórkowej stale się rozwija, masz pewność, że Twoja wiadomość będzie szybko klikana i że zostanie otwarta w ciągu 5 minut. Idealny sposób na pobudzenie sprzedaży, ale także na poprawę obsługi klienta.
Czy nadal masz wątpliwości? Niech przekonają Cię nasze 4 wskazówki:
1. W przypadku wysokich potrzeb.
Marketing SMS jest idealnym narzędziem, gdy chcesz coś zakomunikować swojej grupie docelowej i gdy jest mało czasu lub gdy chcesz, aby Twoja wiadomość została przeczytana w stosunkowo krótkim czasie. Wiadomość SMS jest czytana średnio w ciągu 3 do 5 minut. Idealnie nadaje się na przypomnienie, powiadomienie lub w przypadku komunikacji kryzysowej do pracowników.
2. Zaoferuj klientom szybki sposób na przekazanie informacji zwrotnej.
Marketing SMS jest idealny do proszenia o opinie. Klienci lubią dzielić się swoją opinią, gdy są zadowoleni z produktu i niestety jeszcze szybciej, gdy nie są zadowoleni z pewnych aspektów produktu i/lub usługi. Sms-marketing oferuje możliwość szybkiego i bezproblemowego dzielenia się opiniami. Wklej link do swojej ankiety na dole wiadomości. W naszych statystykach w czasie rzeczywistym możesz wtedy wyraźnie zobaczyć, ile wiadomości zostało przeczytanych i ile razy link został kliknięty.
3. Bądź gotowy do odpowiedzi.
Wiadomość tekstowa jest nie tylko bardzo bezpośrednim narzędziem komunikacji, klienci czują również, że wiadomość tekstowa jest bardziej elastyczna niż wysłanie e-maila lub zadzwonienie pod ogólny numer. Kiedy jednak wysyłają SMS-a, oczekują szybkiej i jasnej odpowiedzi. Dlatego zawsze staraj się jak najszybciej odpowiadać na ich wiadomości.
Jeśli nie jest możliwe, aby być dostępnym 24/7, jasno określ, kiedy klienci mogą dotrzeć do Twojej obsługi klienta. Dzięki temu klienci wiedzą, kiedy mogą spodziewać się odpowiedzi, a Ty unikasz niepotrzebnej irytacji i frustracji.
4. Wsparcie również po zakupie
Customer journey nie kończy się po zakupie, a co za tym idzie, nie kończy się też Twoja relacja z klientem. Naszym zdaniem absolutnym grzechem śmiertelnym jest nie inwestowanie w obsługę posprzedażową. Klienci muszą mieć możliwość kontaktu z Twoją firmą również po dokonaniu zakupu. Poprzez SMS możesz pomóc im w jak najlepszym wykorzystaniu produktu lub usługi.
Czy chcesz wykorzystać wiadomości tekstowe w swojej obsłudze klienta? W takim razie załóż DARMOWE konto testowe i otrzymaj 5 kredytów