Smstools

3 Powody, dla których SMS jest ważny w E-commerce

SMS może być tak stary dla niektórych jak faks, ale ta prosta technologia może dać ci zwycięską przewagę w obecnym świecie e-commerce, gdzie duże giganty internetowe prawie wypierają małe firmy. Jak SMS może Ci pomóc? Proste, konsument jest bardziej wymagający niż kiedykolwiek, i dla nich jest to naturalne, że ich doświadczenie zakupowe przebiega gładko i płynnie, a jeśli są problemy, chcą szybkiego rozwiązania. SMS może Ci w tym pomóc.

3 Redenen waarom sms belangrijk is in E-commerce
1. Oferuj dodatkowe usługi dzięki SMS-om
Niezależnie od tego, czy pracujesz jako globalna międzynarodowa korporacja, czy odważny start-up, e-commerce staje się coraz bardziej złożony. Siła nabywcza i dystrybucja nie są już decydującymi atutami, musisz znaleźć inne sposoby na odróżnienie się od konkurencji. Poprzez SMS możesz zaoferować dodatkowe usługi, takie jak aktualizacje, obsługa produktu i klienta, ... te małe wiadomości mogą poprawić doświadczenie zakupowe i satysfakcję, aby ludzie wrócili do Twojej firmy.

2. Zaspokoić dzisiejsze doświadczenie skoncentrowane na kliencie
Nie jesteś jedynym dostawcą na rynku; nawet gdybyś był jedynym sprzedawcą danego produktu lokalnie, nie oznacza to, że twój klient nie może znaleźć podobnego produktu gdzie indziej po niższej cenie. Aby przekonać klientów do swojej jakości, musisz zaoferować coś więcej niż elegancki sklep internetowy czy ciekawy blog.

Z pewnością tak ważne w dzisiejszych czasach jest doświadczenie, przeżycie i obsługa, którą oferujesz swoim klientom. Klient jest cztery razy bardziej skłonny do zakupu produktu u konkurencji, jeśli doświadczy problemu z obsługą w porównaniu do ceny lub produktu. 55% konsumentów wskazuje, że są skłonni zapłacić więcej za lepsze doświadczenie zakupowe.

Cena jest nadal ważna, ale nie jest już w centrum zainteresowania klienta. Czasami mówi się, że klient jest królem, ale w dzisiejszych czasach klient chce się czuć jak król w Twoim sklepie. Szybkie aktualizacje SMS i wsparcie mogą pomóc w poprawieniu doświadczenia zakupowego.

3. SMS ma wiele zalet
Obsługa klienta: jeśli wybierzesz, że klienci mogą odpowiadać na wiadomości tekstowe, mogą łatwo komunikować się z zespołem posprzedażowym

Mniej problemów z dostawą: wysoki procent otwarcia (98%) wiadomości tekstowych zapewnia, że prawie wszyscy Twoi klienci wiedzą dokładnie, kiedy ich zamówienie dotrze, w przeciwieństwie do i łatwo przegapić wiadomości e-mail.

Zawsze dostępny: Zawsze dostępny: zawsze jest możliwe, że Twoi klienci nie mają połączenia z Internetem w określonych godzinach. Jeśli użyjesz SMS, Twoje wiadomości i powiadomienia zawsze dotrą, nawet jeśli odbiorca nie ma w tym momencie Wi-Fi lub 4G.

 

Jak można wykorzystać SMS w zakupach?
SMS to opłacalne i wielofunkcyjne narzędzie. Zastanawiasz się nad wykorzystaniem SMS-ów do odpowiadania swoim klientom i szybkiego wysyłania powiadomień i promocji?

Zacznij używać SMS w swoim doświadczeniu klienta już dziś i otrzymaj 5 darmowych kredytów testowych

Pytania ogólne

[email protected]

Pytania dotyczące sprzedaży

[email protected]

Pytania dotyczące wsparcia

[email protected]

3 redenen sms-diensten ecommerce e commerceE-commerce3 redenen, sms-diensten, ecommerce, e commerce,E-commerce
https://www.smstools.pl/pl/blog/5/3-powody,-dla-których-sms-jest-ważny-w-e-commerce 3 Redenen waarom sms belangrijk is in E-commerce

3 Powody, dla których SMS jest ważny w E-commerce

3 Powody, dla których SMS jest ważny w E-commerce
Smstools
Skromny SMS może wydawać się tak samo przestarzały jak faks. Ale ta prosta technologia może dać Ci zwycięską przewagę.
5 z 5 na podstawie 2488 ocen użytkowników.
5 10005