Smstools

Siła SMS-ów w komunikacji kryzysowej

W sytuacji kryzysowej lub awaryjnej masz do dyspozycji różne środki komunikacji, aby dotrzeć do swoich pracowników, gości, a nawet całych populacji. Ale jaki jest najszybszy sposób dotarcia do grupy ludzi, gdy liczy się każda sekunda?

Rozsyłanie informacji
Jeśli chcesz szybko dotrzeć do wielu osób w tym samym czasie, media społecznościowe oferują wiele możliwości. Dzięki przyjaznemu aspektowi i wykorzystaniu na szeroką skalę, możesz łatwo i szybko rozpowszechnić swoją wiadomość. Użytkownicy szybko dzielą się ważnymi ostrzeżeniami. Możesz również poprosić ludzi o podzielenie się istotnymi informacjami na temat ich własnej sytuacji. Rozważmy na przykład pożar lub atak. Raporty i materiały filmowe od osób w dotkniętym obszarze mogą pomóc w jak najszybszym opanowaniu sytuacji.

Media społecznościowe są bardzo skutecznym narzędziem ostrzegania ludzi w razie potrzeby. Jednak może się zdarzyć, że organizacje, w zależności od sytuacji, nie chcą, aby raport o (wewnętrznym) kryzysie był znany na całym świecie. W przypadku komunikacji kryzysowej za pośrednictwem mediów społecznościowych można szybko stracić kontrolę nad tym, jak wiadomość jest udostępniana, interpretowana i reagowana. Nie jest to pożądane, gdy komunikat jest skierowany do wybranej grupy pracowników.

De kracht van sms in crisiscommunicatie

Docelowy zasięg ostrzeżeń wewnętrznych
W przypadku wewnętrznego zagrożenia, zazwyczaj dysponujesz danymi kontaktowymi wszystkich pracowników, którzy muszą zostać poinformowani. Dane te, najlepiej posegmentowane według lokalizacji i innych istotnych kryteriów, pozwalają na wysłanie wiadomości SMS do osób poszkodowanych. Wysyłając bardzo szybki i opłacalny SMS za pośrednictwem naszej platformy, możesz poinformować swoich pracowników o awarii zasilania, naruszeniu bezpieczeństwa lub innej sytuacji, która wymaga natychmiastowej uwagi.

Jeśli Twoja grupa docelowa może nie mieć połączenia z internetem, media społecznościowe i e-mail nie będą wystarczające. W takim przypadku SMS jest najbardziej niezawodną opcją. "W roku 2018 SMS stanowi podstawę komunikacji bazodanowej za pośrednictwem telefonów. A ponieważ każdy system obsługuje SMS, zawsze można na nim polegać w komunikacji kryzysowej. "Jeśli musisz dotrzeć do ludzi w obszarach o ograniczonym dostępie do Internetu, jeśli połączenie internetowe jest możliwe, lub jeśli twój odbiorca nie ma smartfona, wiadomości tekstowe oferują rozwiązanie. Podobnie jak w przypadku mediów społecznościowych, możesz również poprosić o odpowiedź na SMS, jeśli włączysz opcję "odpowiedzi".

Wskazówki dotyczące komunikacji kryzysowej
W zależności od firmy i zakresu obowiązków, musisz wybrać środki komunikacji, które najlepiej pasują do możliwych grup docelowych, do których chcesz dotrzeć. Oznacza to, że musisz przewidzieć każdy możliwy kryzys, który może wystąpić, w tym sytuacje, które są mało prawdopodobne. Upewnij się również, że zapisałeś dane kontaktowe w swoim CRM, abyś mógł zaalarmować każdego za jednym naciśnięciem przycisku.

Niezależnie od tego, czy wybierzesz SMS, e-mail, media społecznościowe, ... podstawowe zasady są zawsze takie same:

  • Bądź krótki i do rzeczy
  • Wyślij tekst o sytuacji
  • Wyjaśnij, jakie kroki należy podjąć
  • Skieruj ich do właściwego źródła po więcej informacji
  • Informuj swoich odbiorców o sytuacji

Wiele organizacji korzysta już z naszej platformy do wysyłania ostrzeżeń i komunikacji kryzysowej. Chętnie wykorzystujemy nasze doświadczenie, aby stworzyć skuteczną strategię komunikacji kryzysowej z odpowiednimi narzędziami dla Twojej grupy docelowej i ryzyka.

crisis- of noodsituatie communicatiemiddelen crisis- of noodsituatie, communicatiemiddelen
https://www.smstools.pl/pl/blog/3/siła-sms-ów-w-komunikacji-kryzysowej De kracht van sms in crisiscommunicatie

Siła SMS-ów w komunikacji kryzysowej

Siła SMS-ów w komunikacji kryzysowej
Smstools
Jak szybko rozpowszechnić informację w kryzysie dzięki komunikacji kryzysowej
5 z 5 na podstawie 2511 ocen użytkowników.
3 10003