Istnieje niezliczona ilość sposobów na wykorzystanie wiadomości tekstowych w Twojej firmie. Możesz wysłać kody logowania do dostępu, szybkie przypomnienie, zabawne życzenia urodzinowe, harmonogramy ... do klientów i współpracowników. Zastosowania są niemal nieskończone. Wymieniliśmy dla Ciebie kilka z nich.
1. SMS jako przypomnienie o spotkaniu
Klient rezerwuje spotkanie lub rezerwację, ale nie pojawia się. Bardzo nieprzyjemna sytuacja, którą na pewno rozpoznajesz. Lekarze, dentyści, restauratorzy, hotelarze, prawnicy, ... każdy z nas doświadczył jej przynajmniej raz. Istnieje duża szansa, że poniosłeś już wydatki związane z przygotowaniem do spotkania. Jeśli klient się nie pojawi, to straciłeś to oraz fakt, że nie generujesz obrotów. Dzięki powiadomieniom SMS możesz drastycznie zmniejszyć liczbę nieobecności, wysyłając przypomnienie o umówionym spotkaniu lub rezerwacji u Ciebie.
Załóż konto i odbierz 5 TEST Credits
2. SMS dla planistów pracy
Dla działu logistyki lub działu kadr w firmie wyzwaniem pozostaje uporządkowanie planowania pracy logistycznej. Zwłaszcza jeśli zmiany są wprowadzane w ostatniej chwili. Ważne jest, aby w takich sytuacjach szybko znaleźć zastępstwo, a niezbędne informacje muszą być szybko dostarczone do właściwej osoby. SMS jest w tej sytuacji idealnym medium. Teksty są zresztą zwykle otwierane w ciągu pierwszych 5 minut od otrzymania, więc możesz mieć pewność, że Twoja wiadomość zostanie szybko przeczytana.
Na przykład agencja zatrudnienia specjalizująca się w elastycznych ofertach pracy wykorzystuje wiadomości tekstowe, aby poinformować studentów o dostępnych ofertach pracy i zapytać ich, czy są dostępni. W ten sposób starają się jak najszybciej zapełnić wolne miejsca pracy. Odpowiedzi na ich wiadomości są automatycznie dostarczane do ich skrzynki pocztowej lub środowiska internetowego.
3. SMS jako narzędzie komunikacji wewnętrznej i powiadamiania
SMS jest idealnym medium komunikacyjnym dla krótkich i zwięzłych wiadomości, ponieważ wiadomości są często otwierane i czytane natychmiast. Wiadomości SMS mogą również stymulować i poprawiać satysfakcję/personalizację wśród klientów, kolegów i pracowników. Wyślij Smstools łatwe życzenia urodzinowe i daj im znać, że myślisz o nich w ich specjalnym dniu.
4. SMS jako część marketingu mix
Dział marketingu firmy zawsze szuka optymalnej mieszanki mediów i kanałów komunikacyjnych, aby dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Możliwości wykorzystania SMS w ramach marketing mix są różnorodne. Jeśli używasz SMS jako narzędzia marketingowego, możliwa jest personalizacja zarówno tekstu, jak i nadawcy wiadomości. Grupa docelowa może również odpowiadać na otrzymane wiadomości.
5. Alerty SMS w przypadku problemów
Dział IT firmy musi wiedzieć, kiedy strona internetowa nie działa, serwery są wyłączone lub kiedy klimatyzacja w serwerowni działa nieprawidłowo. Jeśli nie jest to stale monitorowane, możliwe jest, że nie zostanie to od razu zauważone. Ustawiając automatyczne Alerty SMS, ustawione numery są natychmiast powiadamiane, gdy określona kontrola znika. W ten sposób można podjąć natychmiastowe działania, a Ty unikasz wysokich i niepotrzebnych kosztów.
Zarejestruj się na konto próbne i zacznij wysyłać wiadomości tekstowe już dziś!
ZAREJESTRUJ SIĘ