"Jaka jest skuteczność i wskaźnik odpowiedzi marketingu wiadomości tekstowych?" Online, można przeczytać dziesiątki rave referencje od marketerów, przedsiębiorców i firm ... Ale mówi się nam również, aby być krytycznym ze wszystkimi informacjami, które możemy znaleźć online.
Nie jesteś pewien, czy marketing wiadomości tekstowych jest dla Twojej firmy? Następnie pozwól nam przekonać cię tym razem, nie z pochwalnych świadectw i opowieści, ale z liczbami, które mówią same za siebie.
- 98% wiadomości tekstowych jest otwieranych
- 45% z tych wiadomości otrzymuje odpowiedź
- 95% wiadomości jest czytanych w ciągu 3 minut
- 75% konsumentów chce otrzymywać oferty za pośrednictwem SMS-ów
- Oferty mobilne są realizowane 10 razy częściej niż oferty drukowane
- 25% respondentów dokonało zakupu w wyniku otrzymania wiadomości SMS
- Odbiorcy ofert SMS-owych są o 40% bardziej skłonni do zakupu
Są to znakomite liczby, ale niestety nie możemy dać Ci 100% pewności. Jak w przypadku każdego kanału i medium marketingowego, wyniki i sukces mogą się różnić w zależności od kampanii.
Jednak pewne rzeczy mogą wpłynąć na wskaźnik odpowiedzi w Twojej kampanii. Oto kilka wskazówek, które pozwolą Ci upewnić się, że Twoja kampania zakończy się sukcesem:
- Zacznij krótko i mocno
Przyciągnij uwagę natychmiast dzięki krótkiemu i mocnemu zdaniu otwierającemu.
- Słowa
Słowa takie jak "szybko, kup teraz, oferta kończy się wkrótce" działają bardzo stymulująco.
- Powiedz, kim jesteś
Odbiorca wiadomości nie powinien musieć się domyślać, kim jesteś. Zawsze jasno określ, kim jesteś i ustaw nazwę swojej firmy jako identyfikator nadawcy. Kiedy odbiorcy nie ufają wiadomości, zwiększasz ryzyko rezygnacji z zakupu. Poza tym, nie jest to dobre dla Twojego wizerunku.
- Treść wiadomości SMS
Upewnij się, że oferta lub układ jest rzeczywiście interesujący dla Twoich klientów. Wyjaśnij również, jakie kroki muszą podjąć, aby skorzystać z oferty.
- Zawsze umieszczaj link do swojej strony internetowej
Zawsze umieszczaj link w swojej wiadomości i upewnij się, że link działa.
- Spraw, aby wiadomość była odpowiednia
Wysyłaj ofertę tylko do klientów, którzy mogą być nią zainteresowani. Segmentuj swoją bazę danych klientów przed rozpoczęciem kampanii SMS.
- Bądź ostrożny, kiedy wysyłasz wiadomość
Wysyłaj wiadomości tekstowe tylko w godzinach, w których klienci mogą na nie odpowiedzieć. Ważne jest, że jeśli klient odpowie, będziesz mógł szybko i poprawnie odpowiedzieć na pytania. Nie wysyłaj więc wiadomości po godzinach.
Brzmi interesująco, prawda? Spróbuj sam. Załóż swoje darmowe konto próbne tutaj i wyślij swoje pierwsze wiadomości tekstowe już dziś.